Thursday, September 30, 2010

Today aku tak pergi sekolah , malas malas . Lagipun form 3 da nak PMR da , so mesti laa semua busy kan . Sepatutnya start cuti esok , tu kan sekolah BAPAK aku , so cuti laa awal , HAHAHA . Hari ni ada presentation for Geo . Tu salah satu sebab aku cuti hari ni , HEHE . Aku group dengan Dikol and siapa lagi tah . Kitaorang satu apa tak buat lagi . Tajuk yang cikgu bagi uh pun kitaorang da tak ingat . HAHA . Macam mana nak buat kan . So aku pun decide tak pergi sekolah hari ni . HOHO :D . Yang Dikol pula semalam text aku pasal presentation uh . Duhh ! Budak uh tak kan nak pergi sekolah kot esok . Rajin la konon . Blahhh ! Aku pun bagi lah tahu apa nak buat . Haihh . Aku guarantee today cikgu mesti marah gila dekat handbands sebab tak datang . HAHA . Kesah lak aku kan . Hari tu da present , tak kan nak buat lagi . Malas laa derr . Sorry cikgu , kitaorang demam . Semalam kan hujan . HAHAHA :)