Friday, September 3, 2010

SELAMAT HARI HARI

Kepada semua , saya minta maaf sangat sangat . Saya sudah lama tidak aktif dalam blog ini . Disebabkan masalah masalah yang tak dapat di atasi . HEHE . Saya rasa rindu gila untuk meng'update' ini blog sebenarnya . Sudah lama tidak sharing kisah suka duka saya kepada anda semua . HIHI . Jadi hari ini saya rasa teringin untuk update ini blog , so kepada anda semua , hmmm anda semua apa khabar ? Sihat ? =.=" . HAHA . Harap sihat laa yekk . HEHE . Derr , tak sabar rasanya nak balik ke kampung . Beraya bersama BIG FAMILY . Woot woot ! Tahun ni best sikit raya sebab abang plus kakak sedara saya yang belajar di mesir sudah pun pulang ke tanah air . HAHA . Meriah nyahhh ! Awwww !

Di kesempatan ini , saya Nurul Amiera Azmi ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua yang mengenali diri ini . Jika saya ada buat sebarang kesilapan harap di maafkan . :)



p/s ; I MISS YOU HANDBAND especially KG ♥