Thursday, September 23, 2010

PERANG DUNIA SI BODOH

Okay macam ni cerita dia . Hari tu aku ada update status dekat Fb taw . Then , Zakie comment 'mjmjmj' . Aku pun rep laa 'mj ? micheal jackson ?' . Zakie pun rep ' mirol jambu' . Aku pun tag la nama Zakie dekat status aku , tulis 'Zakie Amani , nak termuntah aku kau cakap mcam uh . Then dia pun comment comment la dekat status aku uh . Kutuk si Dikol babi ni la . Tetiba Zakie pun masuk bab yang agak sensitif sikit , bab bab couple . Bukan couple dengan dia . Ni couple dengan Dikol babi uh . Dia cakap , dia ada plan laa nak satu kan aku dengan setan uh . Aku pun cakap la , taknak semua bagai . Tetiba entah macam mana , si Dikol babi uh mencelah dekat status aku . Dia pun baca all our comments . Dia cakap 'eei , kantoi' . Aku pun rep la 'kantoi apa nyer' . Dia cakap laa yang dia geli semua bagai . Hey setan , kau ingat aku hingin dengan kau ? Weh , fuck laa ! I'm already taken laa . Da laa ada kudis . Aku da hati panas , apa lagi gaduh carut laa dengan setan uh . Yang Zakie bukan nak backup aku , dia lagi cakap 'jangan gaduh nanti couple kang' . Duhh ! Zakie kau ni tak membantu betul laa . Memang perang besar la tadi . Weh aku tak hadap pun dengan kau lahanat sial ! So jangan nak perasan babi . Bukan tu je , dia boleh update status , dia cakap 'asal budak uh semak je ha cerita pasal aku , xmalu ke hahaha' . Benda Zakie yang start dulu , kalau Zakie tak cakp MJMJMJ , takda makna aku nak cerita pasal kau laa setan ! Kau tengok esok dalam kelas , aku ludah dekat muka kau ! Nak buat aku macam kau buat hajar ? Ouh sila laa try kalau rasa nak masuk lokap . Kepada Muhammad Amirul Roslan , kau jangan nak bajet baguss sangat laa setan . Kau ingat ni , AKU TAK AKAN SUKA DENGAN KAU SAMPAI MATI LAA WEH !