Wednesday, December 8, 2010

GILA . . . .

Semalam Ex aku call laa dalam pukul 1 lebih AM . Time uh memang aku da berpeta la kan . Aku pun angkat mamai mamai uh . Ingat my hero rupa rupa nyer dia . Ouh man ! Aku cakap sekejap then aku letak . Aku pun text laa dia , warning jangan call , text aku lagi . Act sebelum tu aku tipu dia yang aku takda credit , padahal ada . Malas laa nak text dengan dia . Adoiyai ! Aku pun sound laa dia , aku cakap aku rimas nak mamposss ! Then dia rep minta maaf . Benda kalau rindu pun takyah laa nak text aku hari hari . Weh ! Shuhhh shuhhh sana , cari awek laa dol . Takyah nak kacau hidup beta . Haaa ! Aku ada cakap yang aku da ada boyfriend , padahal takda pun . HAHA . Padan muka dia . Yang pasal boyfriend uh hero aku yang suruh cakap macam tu . My hero say if itu mudak kacau beta lagi , dia lak nak pergi sound . Weeeeheeee . Thanks baby ;D