Sunday, December 5, 2010

2011 akan tiba tidak lama lagi . Waktu untuk aku bersuka ria akan tamat sebaik sahaja 2011 tiba . Aku akan menduduki SPM pada tahun itu . Danish pula akan masuk ke darjah 1 . Dia sekolah swasta , sekolah ILMI . Mama cakap dia bakal jadi ustaz . And aku pula , mama cakap akan daftar tuition . Tapi tak tahu dekat mana . Aku tahu mama nak buat yang terbaik untuk anak anak dia . Fine ! I surrender and ikot semua cakap mama . Pada tahun 2011 , aku berazam untuk focus on study , make my life more better than 2010 and kurangkan aktiviti luar . Aku ni one and only daughter mama , so aku nak bukti kan dekat mama yang aku boleh buat ! Yess ! I can do it yo' . Ouh man ! forgot one thing , aku promise yang aku tak akan bergaduh seteruk teruknyer dengan Danish . Aku akan ajar dia yang baik baik jea . InsyAllah . Dia pun bakal jadi ustaz macam Abang Hadi . Okay ! Aku nak mengaku 1 benda , since holiday ni , aku dengan Danish semakin akrab , aku sayang sangat sangat dekat dia . One day without him , I feel like I lost someone which very important in my life . Ouh man ! Aku sayang kau Danish sama macam aku sayang DIA . Hmmm . Okay , now let's go to part 2 , is my Handbands . Korang aku harap 2011 ni , kita semua tak bergaduh sana sini okay . Aku taknak kita berpecah . Aku sayang korang dol . Haihh . Hope kita semua together till our last breath . And the last part , is my R . Weh aku akan tetap tunggu kau sampai aku betul betul fed up . Aku try nak lupa semua , but doesn't work dol . Wish one day , you and I will be together forever . I wish that ! ♥