Wednesday, January 5, 2011

Today ada subject Math . Sir Sarjit aka Mario yang ajar . Alaa mario game tu . HAHA . Kurengg jea kan kitaorang ejek dia mario . HAHA . So dia pun masuk laa kelas tadi nak ajar . Sumpah sakai ! Aku dengan Jeng tak faham langsung dia ajar plus ngantok doe . Dia ajar macam syok sendiri jea aku tengok . HAHA . Yang Shahir dengan Helmi dekat belakang da ejek ejek dia , mario cendawan semua laa keluar kan . HAHA . Aku dengan Jeng da gelak gelak da . Zakie dengan Fareez pun turut menjalankan tugas diaorang ejek sama . HAHA . Tapi tadi memang tak faham , aku pun layan kan jea apa yang dia ajar tadi . Haihhh , mario mario . HAHA ;D



After rest Science . Cikgu tak masuk . So handband buat party laa dekat belakang kan . Gelak gelak sakan laa then dengar lagu laa . Macam macam laa buat tadi . HAHAHA . Kitaorang ni macam bukan FORM 5 jea aku tengok . HEHE .