Monday, October 18, 2010

. . . . . . . :D

Today exam B.I , everything okay . Aku boleh jawab cuma part section B paper 1 , aku blurr sikit . Aku pun buat laa number 1 , is describe interesting day . Aku da dapat idea nak tulis about 'our date' . KG and me . But tak jadi laa pulak . Then aku pun decide buat birthday party . Haihh . Da laa 350 word , idea yang mencurah tak sampai beberapa words je ==" . It's okay , paper 2 will help me . HEHE . Time rest KG panggil aku , tanya pasal event for paper 2 . Perghh memang rapat gila aku diri sebelah dia . HAHA . Tapi dia macam tak kesah je :D . Kitaorang pun turun laa nak pergi rest , tetiba ada 1 gang ni dok usha aku dengan KG , macam tak puas hati pun ada gak . Haihh . Lantak korang laa , yang penting aku tak kacau hidup korang . Today best laa , aksi tiru meniru di antara handbands . HAHA . Da habis buat , menyanyi laa , makan la . HAHAHA :D