Thursday, June 10, 2010

ME , MYSELF & I

Nama aku Nurul Amiera Bt Nor Azmi , okay aku rasa korang semua da tahu lama da , umur 16 tahun . And i have two father , yeah my mum marry after divorce with my father . Pada mulanya aku tak setuju bila mama cakap nak kahwin , tapi nenek pujuk aku and yeah i agree . Aku memang tak ngam sangat dengan bapak tiri aku ni , BENCI . Tapi depan orang aku saja buat baik dengan dia , belakang orang , hmmm HARAPANLAH ! Then adik aku pun lahir , he very cute , HOHO . His name Danish Iqmal , now 2010 umur dia 6 tahun . Perangai boleh tahan lah , aku ada gak jealous dengan dia bila dia dapat something dari mama , but its okay . Aku kena mengalah je lah . HUHU , okay lets talk about LOVE , actually i prefer a serious relationship in my life , aku ni suka lelaki yang tinggi , cute like daus af8 , caring and most important thing is HE LOVE ME VERY MUCH AND LOVE ME WHO I AM . So for boys di luar sana , if korang ada ciri ciri yang aku nak ni , dapatkan borang di kedai kedai yang berhampiran , HAHAHAHA . okay lets go to the last topic . I think i want change my life , i want wearing a tudung till i die . tak tahu lagi bila aku nak start pakai sepenuhnya but i will try it slow slow . Yeah i'm promise that and aku janji jugak untuk ubah perangai aku . HUHU . I think i got to go , tangan da penat da menaip , so you all enjoy baca post aku kali ni and have a nice day , I LOVE YOU , muah muah :)